У Рівному молодь навчали… говорити компліменти та продавати життя

"Самомаркетинг: потрібно продавати життя" - зустріч під такою інтригуючою назвою відбулась у Рівному в рамках проекту "Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають" від молодіжної організації "Smart People" та ВГО "Українська асоціація маркетингу".

 
Надихав цього разу активну молодь Рівного досвідчений маркетолог і сертифікований бізнес-тренер (провів понад 100 корпоративних і відкритих тренінгів) Олександр Гладунов. Віце-президент Всеукраїнської громадської організації "Українська асоціація маркетингу" та директор Рівненської обласної громадської організації "Українська асоціація маркетингу", впродовж 2003-2010 років він реалізував на Рівненщині 12 грантових проектів, профінансованих ОБСЄ, USAID, фондом "Євразія", Посольством Канади в Україні та іншими міжнародними донорськими організаціями. Відомий Олександр Гладунов і як громадський діяч: наприкінці 80-х був одним із засновників Народного Руху на Рівненщині, на початку 2000-х очолював управу обласної організації НРУ. Громадську діяльність успішно поєднує з роботою в бізнесі: з 2007 року Олександр Гладунов працював директором з маркетингу холдингових компаній у галузях агропромислового комплексу, виробництва будівельних матеріалів, готельного та ресторанного бізнесу, а нині є директором з маркетингу та реклами компанії “Монстера”. Є автором понад 20 праць із менеджменту та маркетингу, в тому числі - двох навчальних посібників. Його книга "Корпоративний менеджмент" рекомендована Міністерством освіти як навчальний посібник дял студентів економічних спеціальностей.
 
Що таке маркетинг та бренд і для чого потрібна стратегія у світі ринкової конкуренції - ось навколо яких тем точилась розмова серпневого вечора. Здавалося б, тема - непроста, і не зовсім для розмови літнього вечора, але аудиторія "Smart Meetings" - це інтелектуальна еліта молоді Рівного: кращі випускники шкіл, активні студенти та працююча молодь, підприємці та громадські діячі; ті, хто прагне змінювати життя на краще, починаючи насамперед із себе, із інвестування у власні знання, досвід та контакти. Невипадково серед учасників таких зустрічей - так багато фіналістів рейтингу "ТОП-20: найуспішніші студенти Рівненщини" та випускників Школи універсального журналіста ВД "ОГО" і ТРК "Рівне 1". Водночас, така молодь вміє не лише з користю для себе засвоювати нові знання, а й змістовно відпочивати - команда організаторів "Smart Meetings" регулярно проводить у Рівному оригінальні тематичні вечірки "Smart Parties", а серед жіночої половини учасниць "розумних зустрічей" легко зустріти завсідниць модних тусовок та конкурсів краси. Гармонійне поєднання корисного та приємного, веселого та змістовного, роботи і відпочинку, саморозвитку і самомотивації - ось що сповідують організатори та учасники "Smart Meetings"!
 
- Загалом я був вражений, думав, що маркетинг – це далека тема, яку буду вчити з нуля, але виявляється – почув багато знайомого і корисного. Тема, яка спочатку злякала, виявилась цікавою, легкою для сприйняття і корисною на практиці, – ділиться враженнями учасник зустрічі Артем Наавгуст.
 
- Запам'яталось декілька тез від спікера: «Маркетинг – любов до ближнього, яка приносить благодать у формі доходу», «Дизайн – по-іншому упакована ідея», «Бренд – це впізнаваність та репутація», - гортає записник ще один учасник зустрічі, Віктор Чугай. - Загалом ми не лише набували нових знань та активно обмінювалися думками, але й мали прекрасну нагоду знайти нових друзів і, звичайно, неформально поспілкуватися за чашкою чаю чи кави. Таку можливість забезпечила команда Арт-кав’ярні «Сальвадор Далі», що стало вже доброю традицією для "Smart Meetings". А смачні тістечка та запашна кава від кав’ярні ще краще сприяли обговоренню.
 
- Запам'яталось те, що спікер наводив приклади, розповідаючи притчі та цитуючи чимало відомих літературних творів, - каже учасниця зустрічі Ірина Костюк. - З одного боку, це свідчило про начитаність спікера, з іншого - підвищувало нашу цікавість до нього як до особистості.
 
Нагадаємо, що проект "Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають" молодіжна організація "Smart People" розпочала зовсім нещодавно - у липні. Першим гостем "розумних зустрічей", як перекладається з англійської назва проекту, став засновник Видавничого дому "ОГО", директор ТРК "Рівне 1" Віктор Данилов. 
 
Спікером наступної зустрічі стала редактор Рівненського інформаційного порталу OGO.ua Юліана Тет. Розмова із нею стосувалась передусім специфіки просування різноманітних проектів у соціальних мережах, зокрема, на прикладах Рівненщини, і, водночас, - світових тенденцій розвитку нових медіа.
 
- Подібні зустрічі - це своєрідний майданчик для обміну ідеями, новинами, думками, для спілкування молоді між собою та з відомими успішними людьми Рівного, - пояснює організатор проекту "Smart Meetings", керівник молодіжної організації "Smart People" Тарас Комаренко.
 
Найбільш активних учасників зустрічі нагородили подарунками. Багатозальний кінотеатр “Multiplex” уже традиційно надав для розіграшу квитки на кіносеанси, а Олександр Гладунов подарував власну книгу "Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів" за кращі п'ять ідей просування бренду Свого Імені, які обрали самі ж учасники зустрічі за результатами попереднього обговорення та голосування в соціальних мережах.
 
Своєрідним бонусом від спікера стало для учасників зустрічі... вивчення та відпрацювання формул компліменту. Усі бажаючі дарували компліменти Олександру Гладунову та один одному! Що не кажіть, а організатори та гості Smart Meetings вміють створювати на кожній зустрічі атмосферу дружнього спілкування, перетворюючи зал на своєрідну територію позитиву і креативу. Власне, 365 днів креативу на рік - хіба не гасло для "Smart People" та їхніх друзів?!..
 
Наступна зустріч із серії Smart Meetings відбудеться вже цього четверга, 9 серпня.

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Добавить ВКонтакте заметку об этой странице
  • LinkedIn
  • RSS