Про лідерів, які надихають!

«Ласкаві сонячні промені, приємний шум моря!.. Легені наповнені чистим карпатським повітрям, а очі захоплено «фотографують» кожен сантиметр прекрасних краєвидів… П’янкий аромат французьких парфумів, Ейфелева вежа… Ех!..» – і це лише невеличка частина мого списку варіантів проведення  омріяної відпустки. Та не так сталося, як гадалося! І у зв’язку з суб’єктивно-об’єктивними причинами мій літній відпочинок довелось відкласти, натомість… насолоджуватись трудовими буднями. Як проводити робочі дні, питань не виникало, а от щодо вечорів конкретних планів не було. Тому, отримавши в соцмережі запрошення на зустріч від молодіжної організації «Smart People», погодилась. Та й назва проекту дуже вже зацікавила: «Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають». А надихнутись, ой, як хотілось.

Тож раз на два тижні у список моїх справ на вечір було вписано: зустріч із Віктором Даниловим, засновником Видавничого дому «ОГО», директором ТРК «Рівне 1», Марією Шульган, директором багатозального кінотеатру «Мультиплекс», Віталієм Голубєвим, головним редактором Видавничого дому «ОГО», керівником проекту «Школа універсального журналіста», Вадимом Кухтієм, успішним рівненським топ-менеджером, головою правління ПАТ «АЕС Рівнеобленерго»… І таких приємно-корисних вечорів нарахувалось аж сім. Розмови за чашкою чаю, майстер-класи, воркшопи, обговорення реалізованих кейсів, публічні дискусії – все це дало можливість отримати заряд енергії й практичні поради від фахівців своєї справи, перейняти їх досвід та знання, розширити власне коло знайомств і збагатити світогляд.  Адже гості насправді не боялися розповідати про власні помилки чи прорахунки, ділились з учасниками життєвим досвідом, давали цінні поради та настанови. Ось окремі з них, які я взяла собі на озброєння.
 

1. «Найкращий фундамент для  побудови успішної організації – не гроші, а надійні партнери та віддана енергійна команда!» ( Віктор Данилов)
2. «До своїх клієнтів треба ставитися, як до Гостей власного дому! А до співробітників – як до колег, за умови, що Ви – недосвідчений молодий керівник, і як до партнерів, якщо у Вас за плечима вже є кілька років управлінського досвіду!» (Марія Шульган)

3. «Стукайте в будь-які двері. Не пустили в одні – йдіть до інших. Починайте з малого. Не бійтесь певний час попрацювати безкоштовно, щоб здобути досвід і контакти. Вмійте бути вдячними людям, які вам допоможуть. Тримайтеся цих важливих для вас людей. Насправді в кожного з нас їх не так і багато. Навіть коли вам здасться, що ви багато чого досягли – все одно залишайтеся вдячними!» (Віталій Голубєв)

У гарній компанії, час минає швидко! А в компанії мудрих професіоналів – то й взагалі летить! Я навіть  незчулась, як минуло три літні місяці...

ІІ сезон «розумних зустрічей» стартував 20 листопада! Я не могла пропустити цієї події. Нині відбулося лише 3 зустрічі – з директором Центрального відділення банку «Credit Agricole» в м. Рівне, президентом джаз-клубу «Дж.Ем», співзасновником фестивалю Art Jazz Cooperation Сергієм Гембергом; досвідченим політтехнологом, депутатом Рівненської міської ради Сергієм Паладійчуком; популярним телеведучим, відомим журналістом, поціновувачем джазу, директором радіостанції «Рівне FM»  Сергієм Шидловським. Та вже, без сумніву, є чим поділитись. Отже, беремо на  озброєння нові поради від лідерів, які надихають:
 

1. «Щоб стати успішним, спершу потрібно зрозуміти, чим саме ви хочете займатись, розібратися в своїх поглядах, бажаннях, сформувати свої внутрішні цінності. Далі визначити, що ви хочете за це отримувати. Сфокусуватися. Ми за своєю природою не можемо якісно робити дві справи одночасно, тому варто підійти з любов’ю до справи, а там дорога підкаже куди і як. Головне ж – жити в гармонії з собою!» (Сергій Гемберг)
2. «Успіх –  це можливість робити те, що подобається, мати для цього час, бажання і ресурси. Успіх – це відчуття внутрішнього комфорту, це коли ти знаєш, що твої близькі люди живі та здорові, і коли те, що ти робиш, приносить задоволення і їм, і тобі!» (Сегрій Паладійчук)
3. «Якщо графік роботи для людини є перепоною, то людина не любить свою роботу. Якщо зарплата стає перепоною, людина теж не любить свою справу. В улюбленій роботі негативних моментів бути не може, бо це те, чим ти живеш!» (Сергій Шидловський)

Ми часто малюємо картини нашого майбутнього, та для  реалізації омріяного не насмілюємося зробити перший крок. А, як відомо, з маленького кроку починається довга дорога. Як на мене, «Smart Meetings» є дуже хорошим орієнтиром на шляху до реалізації власних ідей, до успішного майбутнього!  

Ірина Новосад
 

  • Facebook
  • Twitter
  • Добавить ВКонтакте заметку об этой странице
  • LinkedIn
  • RSS