Управлінці Західної України вивчатимуть стратегічний маркетинг

Третього квітня у Рівному стартує інтенсивна програма управлінського розвитку для тих, хто відповідає за маркетинг в компанії - навчальний модуль Києво-Могилянської Бізнес Школи “Стратегічний маркетинг”.

ВИКЛАДАЄ: Олена Мальцева - екс-генеральний директор Companion Group (журнали Комп&ньоН, &.Стратегії, Фінансист, Професор Крейд), викладач маркетингу Києво-Могилянської Бізнес Школи. Олена досвідчений управлінець і власник бізнесу, має 15 років досвіду викладання маркетингу та може поділитися своїм досвідом запуску ефективних бізнес-проектів з нуля, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях.

УЧАСНИКИ МОДУЛЮ: власники, керівники, маркетинг-директори компаній "Ескада-М", "Реноме", "Теплосфера", "КТС", "Торговий дім "Любисток", "Теремно Хліб", "Hafele Ukraine", "Biofuel Equipment", "Ямуна", "Телепортус", "Patison", "Нова справа".

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА НАВЧАННЯ

АКТУАЛЬНІСТЬ: ринок за останні місяці змінюється кардинально і стрімко. Попередні успішні стратегії не дають бажаних результатів, тому потрібно швидко змінюватись, адаптуватись та переосмислювати пропозиції цінності для своїх клієнтів.

ПРОГРАМА МОДУЛЮ ТА ВАРТІСТЬ

Після завершення програми ви зрозумієте:

  • Чому власник бізнесу (генеральний директор) зобов’язаний бути головним маркетологом компанії?
  • Яка маркетингова стратегія дає результат в довгостроковій перспективі?
  • Як визначається результативність маркетингу?
  • Де шукати нові можливості для росту?
  • Як створити успішний бренд?
  • Як розмовляти з маркетологом однією мовою?


РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ:

  • Зможете переглянути свою маркетингову стратегію і створити план змін відділу маркетингу та продажів.
  • Зрозумієте, де Ви втрачаєте прибуток та що зараз може спрацювати.
  • Створите результативні інновації для свого бізнесу.
  • Зрозумієте на чому фокусуватись, що зробити зараз, щоб продукт продавався.
  • Зрозумієте чи потрібно Вам зараз створювати/підтримувати/активно розвивати бренд.
  • На виході у Вас буде план змін для системи маркетингу вашої компанії.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА НАВЧАННЯ

ВАЖЛИВО! Ви зможете досгяти кращого результату на практиці, якщо пройдете модуль разом зі спеціалістом, який відповідає за маркетинг у вашій компанії.

Задайте запитання: Тарас Комаренко, CEO Smart People, [067] 382 10 74, taraskomarenko@gmail.com

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Добавить ВКонтакте заметку об этой странице
  • LinkedIn
  • RSS