Бренд під назвою «Я»

Вони - розумні, харизматичні, комунікабельні,безмежно талановиті та працелюбні. Вони – професіонали. Саме тому, завжди мають право на власну думку. Кожен з них власноруч проклав собі дорогу до успіху. Вони – особистості, вони - «люди - бренди».
Редагуючи свій список контактів, я помітив, що кожне прізвище викликає в мене ту чи іншу реакцію, своєрідне властиве тільки їй очікування, певну сформовану думку. Причому все це відбувається підсвідомо, не замислюючись.
 

Тоді виникло питання чому за рівних умов ми віддаємо перевагу тій чи іншій людині? Чому одних людей ми виокремлюємо з маси, чому вони мають в наших очах більшу цінність за інших, врешті – решт чому вони так легко і невимушено викликають підвищену увагу, лояльність, симпатію, повагу, довіру, здійснюють певний вплив на нас.
Чи є у Вас люди знайомством з якими Ви просто пишаєтесь? Чому Ви відповідаєте на листи, телефоні дзвінки одних людей та зовсім ігноруєте інших? Задумайтесь над цим.

Кожна людина має сформований набір якостей, навиків та здібностей, комбінацію характеристик, яка робить її унікальною. Але це ще не все. Є ще також Ваша репутація та імідж. Мабуть, саме ці два поняття є ключовими. Саме вони створюють «додаткову вартість» людини. У бізнесі цю «додаткову вартість» називають goodwill – ділова репутація фірми. На практиці гудвіл – це різниця між ринковою вартістю компанії та її реальною балансовою вартістю. Коли ми чуємо про вартість таких компаній як Coca Cola , Microsoft, McDonalds, Nokia, Mercedes, Nescafе, Adidas то йдеться саме про їх ринкову вартість, яка іноді в рази більша за балансову.
Слід розрізняти репутацію та імідж. Репутація – це вже сформована про Вас думка, яка ґрунтується на Вашій попередній поведінці, вчинках, досягненнях. Імідж – це той образ, який Ви хочете донести людям, те як Ви позиціонуєте себе. Імідж створюєте Ви, репутація – це те як Вас сприймають оточуючі. Цінуйте свою репутацію, хоча б тому що її неможливо купити ні за які гроші.
…Тепер перейдемо до поняття «персональний бренд». Ви знаєте, що бренд – це це назва, термін, знак, символ чи малюнок (або їх поєднання), котрі забезпечують диференціацію товару стосовно товарів конкурентів. Але бренд – це не просто назва, термін, знак, символ чи малюнок. Це імідж та репутація компанії.Персональний бренд – це певні очікування від людини, це обіцянка яка або підвищує цінність людини у Ваших очах, або, навпаки зменшує її, це прихильність або відраза до Вашої особистості, завдяки якій Вас обирають серед багатьох інших. Як і будь – який бренд, персональний бренд має здатність викликати певні відчуття, асоціації.
Персональний бренд є інструментом для досягнення поставлених цілей. Цей інструмент реалізується у різних сферах життя: у бізнесі, навчанні, для побудови стрімкої кар’єри тощо. Так, наприклад, книжка написана братами Кличками мала неабияких успіх. І в цьому здається немає нічого дивного. Але чи був би цей товар успішний на ринку якщо б він був створений нікому невідомою раніше особистістю? Важко сказати, але одне ясно - однозначно книжка написана Кличками до початку продажу має більше шансів бути успішною на ринку за всіх інших рівних умов, ніж книжка, написана ніким невідомим раніше автором. «Спочатку ти працюєш на заліковку, а потім вона працює на тебе», - люблять повторювати старшокурсники. Безперечно, ті студенти які хоч би раз користувалися цим правилом добре розуміють, що це ніщо інше як результат їх праці.Власний бренд є безцінним для розвитку Вашої кар’єри. Він допомагає показати хто Ви є, в чому Ваша найбільша сила, і, щонайголовніше, - виділяє Ваше ім’я на фоні інших та підвищує Вашу цінність для компанії.
Все вище написане здавалося б таке явне, проте багато людей не задумуються про власний бренд і не докладають зусиль для його побудови. Але якщо Ви не будуєте персональний бренд, то його побудують за вас інші, адже абсолютно все, що Ви робите (або не робите), характеризує Вас певним чином.
Якщо Ви не хочете віддавати цей потужний інструмент конкурентам, то, перш за все подумайте як його можна ефективно використати. Для початку потрібно зрозуміти хто Ви є і яке повідомлення має нести Ваш бренд людям. Тепер зупиніться на хвилинку і дайте відповідь на наступні питання:
Чи є у Вас сформований бренд? Який він? Що про нього думають інші? Ви задоволені ним? Яким Ви бачите свій бренд? Щоб Ви хотіли в ньому змінити? Що для Вас означає успіх? Чого б Ви хотіли досягнути?
Ось ряд порад стосовно побудови персонального бренду :
Новий досвід та досягнення:
  • Постійно шукайте стратегічно важливий новий досвід, який підсилюватиме роль Вашого бренду.
  • Постійно оновлюйте список досягнень, кожне з яких підвищує цінність Вашого бренду.
  • Здобувайте високоякісну освіту.
  • Звертайте увагу на тренінгові програми та семінари.
  • Отримайте міжнародний досвід.
  • Будьте експертом у своїй галузі.
  • Пишіть статті та друкуйте їх в он-лайнових та друкованих виданнях.
  • Відвідуйте зустрічі та конференції, виступайте на них.
  • Здобувайте нагороди, які підсилюватимуть імідж експерта.
Мережа контактів:
  • Розширюйте коло спілкування та підтримуйте стосунки. При цьому дуже важливо що люди говорять про Вас.
  • Ваша мережа контактів – потужний рекламний інструмент Вашого бренду.
  • Люди мають знати про Вашу сутність, вміння та досягнення. Допоможіть їм.:)
Реклама:
  • Ваш бренд має бути відомим інакше в ньому немає сенсу.
  • Ніхто крім Вас не буде рекламувати Ваш бренд:
  • Персональний веб-сайт
  • Візитка
  • Статті, промови, виступи, презентації, наукова робота
  • Досягнення, зразки роботи
  • Нагороди, подяки, сертифікати
  • Рекомендації
  • Резюме
Слід більше уваги приділяти побудові стосунків із людьми, зовнішньому вигляду. Стиль одягу викликає у партнера очікування певної поведінки. Зовнішність має велике значення, адже на її основі складається перше враження, яке часто визначає подальший розвиток стосунків. Вам також стануть у пригоді стримана манера поведінки, посмішка, привітність, тактовність, почуття гумору. Необхідно надавати більшого значення завданням, які Ви виконуєте. Саме те як Ви їх виконуєте і за які беретеся, свідчать про Вас найбільше.
Отже, бренд – це те як ти розв’язуєш неординарні завдання, бренд – це те як ти виглядаєш, і нарешті, бренд – це те як ти думаєш. Більше того, бренд – це те як ти доносиш іншим людям свою думку, бренд – це те як ти реалізовуєш власні думки.
Не втрачайте часу – будуйте бренд під назвою «Я»! Проте пам’ятайте, що побудова Вашого бренду – це не одноразовий процес, а постійна робота над покращенням професійних навичок, досягненням нових висот та розбудовою мережі контактів. Бажаю успіху в побудові власного успішного бренду!
З повагою, Taras Komarenko.
 
* У статті використано матеріали myway.in.ua - «Персональний бренд – успішна кар’єра»
  • Facebook
  • Twitter
  • Добавить ВКонтакте заметку об этой странице
  • LinkedIn
  • RSS